Finsys is de oudste service provider op de Nederlandse markt. Medio 1996 is Finsys van start gegaan om het intermediair een breed aanbod van geldverstrekkers op hypotheekgebied te kunnen bieden.
Een vraag die onmogelijk beantwoorden is. Wij zijn namelijk van mening dat er een persoonlijke klik moet zijn om een vruchtbare samenwerking op te starten. Als de processen op orde zijn, is het die persoonlijke benadering die de samenwerking bezegeld.
Finsys is al die jaren een stabiele factor in de branche gebleven; het is een familiebedrijf waar de continuïteit en de service aan de tussenpersonen de hoogste prioriteit hebben. Via Finsys kunt u uit een breed pakket aan geldverstrekkers kiezen. Voor onze diensten aan het intermediair berekenen wij kosten die bestaan uit een renteaanbodkosten en verwerkingskosten. De renteaanbodkosten zijn verschuldigd als er een renteaanbod wordt gemaakt, de verwerkingskosten worden in rekening gebracht als het dossier door de geldverstrekker finaal akkoord gegeven wordt.
Service is prioriteit nummer één bij Finsys! Dat betekent dat u altijd kunt overleggen of een zaak haalbaar is of dat er wellicht een beter alternatief is. Alle aanvragen die binnenkomen worden getoetst op haalbaarheid en als er een beter alternatief mocht zijn wordt dat met u besproken. Maar het blijft uw beslissing of de cliënt zijn beslissing waar voor gekozen wordt. Omdat Finsys pas geld verdient als de hypotheek gesloten wordt, zullen wij er alles aan doen om een zaak rond te maken en u en uw cliënt van dienst te zijn.
Finsys is uitstekend geautomatiseerd. Aanvragen ontvangen wij het liefst vanuit een adviespakket via HDN of via een speciale aanvraagmodule. We kunnen de aanvragen dan automatisch in ons systeem inlezen. Dat is efficiënt en verkleint de kans op fouten.